Informations spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål (FAQ):

Vi er desværre ikke i stand til at ændre eller annullere en ordre, når du har modtaget et ordrenummer og betalingen er blevet behandlet. Hvis du modtager en vare, som du ikke ønsker at beholde, kan du returnere varen. Tjek venligst vores returneringspolitik.

 

Vi kan desværre ikke tilbyde retur af online produkter på dette tidspunkt.

Undertøjet kun sendes tilbage, hvis det viser sig at være defekt.

Vi stræber efter at behandle din refundering så hurtigt som muligt, men denne proces kan tage op til 14 dage.

Vores sortiment svinger dagligt – Så hvis det produkt, du i øjeblikket prøver at finde, ikke er online, råder vi dig til enten at tjekke vores hjemmeside regelmæssigt eller tilmelde dig vores nyhedsbrev for at være den første, der vil kende til vores nye produkter.

Ja, vi er i stand til at tage imod din order online og på telefon.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Du kan betale for din ordre med:

* VISA-Dankort

* VISA

* VISA Electron

* MasterCard

Vi tilbyder standard forsendelse, express forsendelse og leverer også til pakkeshops.

Med super-express forsendelse kan vi levere din ordre inden for 4 timer, hvis placeringen er i nærheden af Århus eller Horsens.

Har du tjekket din spam-indbakke? Ellers kan en stavefejl i din e-mailadresse være årsagen til, at du ikke modtog en bekræftelse på e-mail.
Kontakt os hvis du vil være sikker på, at din ordre blev placeret og behandles.

Når du har afgivet en ordre på vores hjemmeside, behandles den med det samme. Hvis du afgiver din ordre om morgenen, sendes den sandsynligvis samme dag og du modtager en forsendelsesbekræftelse via e-mail.

Bemærk, at hvis du afgiver din ordre en fredag eftermiddag, sendes pakken først den følgende mandag.

Du får automatisk besked på e-mail, når din ordre er afsendt. Den normale leveringstid er mellem 2-4 arbejdsdage, med super-express levering leveres varen indenfor 4 timer, hvis placeringen er i nærheden af Århus eller Horsens.

Du vil være i stand til at følge din ordre via vores hjemmeside. Hvis du ikke kan finde sporingsnummeret på din pakke, bedes du kontakte vores kundeservice team, vi vil med glæde kontrollere status for din levering!

Du kan kontakte os på email: [email protected] eller på telefon: 52449362

INFORMATION OM OS

KONTAKT OS VEDRØRENDE SPØRGSMÅL